YARDIM

ÜRÜNÜ NASIL İADE EDECEĞİM ?

 

İade veya değişim sürecini başlatabilmek için; 

Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş
 sayfasından ürünün yanındaki İade Et butonuna basıp formu doldurarak talebinizi iletirsiniz. 

Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden İade Et butonuna basarak iade talep edebilirsiniz.

İade talebi onaylandıktan sonra ürün bedeli, kredi kartınız veya banka kartınız üzerinden iade edilecektir.


NASIL ÜYE OLURUM ?

 

wowled.com.tr üyeliği ücretsizdir, üyelik formunu doldurarak siteye hemen kaydolabilirsiniz. Dilerseniz Facebook hesabınızla da siteye hızlıca giriş yapabilirsiniz.

Üye olmak için ana sayfanın üst köşesinde bulunan Üye Ol
 linkini tıklayın. Üyelik formunu doldurun. (Kırmızı işaretle belirtilen alanların doldurulması zorunludur.)  Aktif olarak kullandığınız ve hemen kontrol edebileceğiniz bir e-posta adresi girin. Formu doldurduktan sonra Üye Ol butonuna basın. Tebrikler, wowled.com.tr üyelik işleminiz tamamlandı. 

 

Not: wowled.com.tr' a üyeyseniz ikinci kez kaydolmanıza gerek yoktur. Şifremi Unuttum linkinden tekrar şifre talep edebilir, sonrasında sistemde kayıtlı olan bilgilerinizi değiştirerek işlemlerinize devam edebilirsiniz. 


ÜRÜN NE ZAMAN GÖNDERİLİR ?

 

Ürün detay sayfasında ve size gönderilen sipariş e-postalarında mağazanın ürünü en geç hangi tarihte kargoya vereceği belirtilir. wowled.com.tr’de ödeme alındıktan sonra, mağaza belirttiği süre içinde siparişi kargoya verir ve sisteme kargo bilgilerini girer. Kargo bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir. Ayrıca Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından da siparişin durumunu takip edebilirsiniz.


ÜRÜN DEĞİŞİMİ NASIL YAPARIM ?

 

Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Ürünü Değiştir butonuna basın. 

 

Değişim talebi oluşturup ürünü kampanya kodu ile birlikte kargo firmasına teslim edin.  

 

Talebi oluşturduktan sonra 3 gün içerisinde ürünü kargoya vererek sisteme kargo takip bilgisi girin. Takip numarası girilmediği takdirde değişim talebi iptal edilir. (Kampanya kodu ile yapılan gönderimlerde ürün kargoya verildikten sonra takip numarası sisteme otomatik olarak yansır.)

 

Kargo takip bilgisi sisteme girildikten sonra mağazanın talebe yanıt verme süresi 3 iş günü + 24 saattir. 

 

Mağaza, değişim talebini onaylayıp sisteme yeni ürünü kargoya verir.